måndag 18 januari 2010

Funderingar när jag vakna

...och överilade mig väl efter ett mail. Fast ibland så är det ju så att det som känns i magen, det är det man ska följa. men är det rätt beslut...vet inte, vill inte att det ska vara det, vill att jag ska ha fel. Att samtalet i kväll kommer att säga det jag behöver höra.Vill bara vara lycklig, må bra, glädjas, skratta och allt annat som gör livet så roligt och påverkas nog av att jag stammar utan att vara förberedd på det. Stamma rätt kraftigt i går och sen försvann det en stund och på kvällen så var det där igen och i morse när jag vakna och skulle vara trevlig mot målaren så vad händer...stammar och så plötsligt inte. Men har varit ute och åkt skidor. Inte bästa föret...som Karlssons klister under skidorna men tog mig runt 5.5 km och är nöjd över dagens träning.

Inga kommentarer: