onsdag 17 september 2008

Tomten kom eller så är det tomtar på loftet

Hemma och kurerar mig...Uttråkad. Sitter mest framför datorn och hoppar runt bland olika länkar, löparsajter, drömmer mig bort. Funderar om jag inte borde hoppa runt på olika nätdejting sajter istället och drömma mig bort där.

Men så mitt i all tristess, *badunk* så dimper det ner något större och tyngre än en räkning ner i brevlådan...Runner´s World. Rena julafton mitt i all uttråkighet Vad kunde vara bättre än just det just nu? Vet du? Nepp, inte jag heller.

Bäst just nu: Runner´s World

Sämst just nu: Krassliga jag

Och du, adjö eller さようなら om jag nu bott i Japan. Ska ta med mig tidningen och sätta mig och äta den aptitliga pajen från igår, det som blev över och drömma mig bort mellan tuggorna...see you soon :)






Inga kommentarer: