tisdag 6 oktober 2009

Två läkarbesök

...på fem dagar. Först dit som kvinnor söker för diverse "skavaker" & undersökningar för att utesluta just sånt och så i går till husläkaren som skickade e-mail remiss till Sabbatsberg för magnetröngen. Hemska smärtor i undre regionen och ibland så känns det som jag är på g mot bättre hållet. Har jobbat som vanligt men idag så näe, orka bara inte bita ihop och känna hur ont det gör down there så jag sjuka mig två sista timmarna i natt. Hoppas på en vändning om ja just inte för att springa ett långlopp igen...mer att få känna mig bra och inte ha ont...down there. Kunna gå lite raskare och eventuellt kunna småspringa om så bort från duggrenet bara. Just nu så önskar jag inte mig så mkt. mer än så. Börja märka av höfterna också, men någonstans där lite långt bak i huvudet hägrar en önskan om att en dag komma igång igen...få bege sig ut på en lite löprunda. Öronen fulla av musik.

1 kommentar:

fredrika sa...

miiiin nya blogg mami!
Don't forget to read sometimes.

<3 love u