lördag 26 september 2009

Återbesök på Sthlm Rehabklinik

...i torsdags & vad som sas denna gång? Minns inte allt i vanlig tur ordning men hon uppmana mig att söka läkare för att en sådan skulle bedöma mig samt en önskan om att jag ska få genomgå en magnetröngen. Någon behandling blev det knappt och det var nog av samma orsak som jag skrev nyss, ville att jag skulle få en bedömnig först. Så nu har jag ett utlåtande från Sthlm Rehabklinik där det står att jag sökt för akut lumbago med utstrålning bilat säte samt huggsmärtor i de undre regionerna etc etc som jag ska ta med till doktorn. Har inte bokat någon tid än och ja, känner mig mkt. bättre, förrutom de nedre regionernas besvär och avvaktar åtminstone till nästa vecka. Och jag skulle inte springa tyckte hon, inte innan en bedömning. Och ska inte göra det heller, bättre ta det säkra före om nu inte besvären avtar helt plötsligt. Men tycker att det är fruktansvärt trist att inte få springa. Om än att det kan vara hur tungt som helst under själva löpet men så härligt efteråt. Fast å andra sidan, har hur mkt. som helst att göra här hemma eftersom det blir flytt nästa vecka. Inte bästa tajmningen nu, får försöka ha ryggen så rak som man kan i alla möjliga positioner och bära med armarna, tyngden där eller nått sånt.

Inga kommentarer: