tisdag 21 juli 2009

Jag måste vara galen

...då jag ens funderar på Mälaren Runt, 8 augusti med cykel. Säg 34 mil i ett tempo på 22.5 km/h och ja, varför inte...och suget är där. Tror att jag är oövervinnlig, att det inte finns några hinder, att allt är möjligt och det kan väl inte vara så tungt?! Jo pyttsan, var och cyklade upp och ner här i stan i dag eftersom den verkligen är kuperad, bra kondisträning...tänkte jag och samtidigt se vart jag ligger rent cykelmässigt och nu efteråt...Vad tänker jag med, inte är det huvudet i allafall, äeh det måste fattas en skruv någonstans garanterat. Cyklade 1.42 timmar och kom 3.9 mil på den tiden...och okej, stan e´verkligen kuperad...men ändå och jag var trött av bara detta...så låt säga 30 mil till, nema problemas?! I don´t think so, får nog tänka om eller...undra vad kompisen tänker om mitt förslag, är hon på så kör jag...hon kanske är lika galen hon ;)

Inga kommentarer: