måndag 20 juli 2009

Ute och sprang i etapper

...idag och vet inte vad jag hade i åtanke när jag drog iväg...och även idag utan dryck men börja så smått. Och känningar i ljumsken på en gång men det blev bättre om inte bra under och tiden som gick. Sprang först 49 minuter, 7.4 km och hamna hemma hos pappa...drack kaffe, snacka lite, ganska lång paus och sen var det meningen att jag skulle springa hemåt men eftersom jag fått påladdning och det kändes bra så drog jag åt andra hållet och gjorde 8.5 km, 58 minuter och slank efter det in på sjukan och drack vatten så att jag skulle kunna fortsätta. Stretcha lite med utsikt över kanalen och sen bar det av...längst vattnet och gjord till slut 4 km på 28 minuter. Total löptid: 2.15 timmar, 19.9 km. Varierande väder, lite grått med solglimtar däremellan, kanske runt en 20 grader.

Inga kommentarer: