måndag 2 november 2009

Kommer inte i håg när jag träna sist

...så jag tog mig i kragen i morse och for till Nautilus. Tappade suget direkt. Ingen direkt träning. Lite uppvärming, drag i maskiner och så duschen. Bokade tid också till en instruktör, så i morgon så ska jag träffa en sjukgymnast och bygga ihop ett träningsprogram som innefattar hela kroppen. Kanske peppar det mig lite att ha ett program att köra efter. Kände mig malplacerad trots att jag har tränat där hela tiden men då var siktet mer på att springa på löpbandet och lite styrka. Var nog också lite harig med att ta i...men det lilla jag körde gjorde inget med talet, varken till eller från. Stammar hur mycket som helst vissa stunder och längre perioder och så mindre och knappt andra stunder. ?!? En vecka kvar av sjukskrivningen sen börjar arbetslivet igen. Hoppas det går bra. Hoppas jag inte får tillbaka onormala gångsättet. Hoppas på att så mycket inte ska komma tillbaka. Fick provsvaren på de sista proverna i tisdags förra veckan, tyvärr ingen borrelia, hade hoppats på det så man kunde ha kurerat sig med antibiotika eller vad det nu är och sen hade man förhoppningsvis varit helt kurerad. Har fått en kallelse till neurologen och ska dit i början av december. That´s it for this time.

Inga kommentarer: