onsdag 11 november 2009

Omgång två

...på Nautilus, idag. Över åtta dagar sen jag träna sist...*skäms*, men det har varit svårt att komma igen, men idag så...kom jag iväg. Kan inte påstå att det känns som man tränar eftersom man inte svettas något. Har ett program med 11 övningar, vilka jag körde 12 vardera x 2 ggr och så körde jag chins 2 x 10 samt 5 minuter uppvärmning på crosstrainern innan. Saknar nått i mitt liv nu, saknar min gamla träning, när jag inte behövde tänka på nått ifa det kunde göra mer skada än nytta osv...vet iofs inte nu heller om det kan göra någon skada på kroppen så man får tillbaka det abnorma, onormala gångsättet osv...vilket jag absolut inte vill. Har även börjat jobba, tredje dagen idag, vilket går bra, men att jag var helt slut de två första dagarna. Men idag efter jobbet for jag direkt till Sydpoolen och bytte om och körde mitt styrketräningsprogram. Och det har varit två bra dagar, stammat ytterst lite. Kanske börjar jag återhämta mig helt nu. men vågar inte ta ut något i förskott. Det fattas mig, det att få planera in lopp, få ta mig ut helt och hållet, få svettas, få rensa skallen, må bra...saknar det. Men i morgon om det känns bra så ska jag bege mig ut på en kort runda, se hur det känns...orkar jag ta mig runt? utan att gå...för som sagt så är kondition en färskvara. My day so far.

Inga kommentarer: