lördag 20 februari 2010

Krasslig

...veckan lång. Börja förra helgen efter skidorna. Illamående, frossa osv. I går var en normal dag men kräksjukan existerar om än att jag inte kräktes trots illamåendet. Har en yngsta tjej här hemma som gjort det jag inte hade förmågan att göra, få se hur de blir med resten av familjen om dom klarar sig och eller om jag trots allt hade nått annat och drabbas, men tror inte det. Och som sagt så blev det en normal dag igår, i med musik i öronen: Kenta och så iväg på en löptur. Underbart, skönt och gick lätt, kanske var det hans förtjänst med "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar...jag har tron påg själv på min sida" som fick mig att bara springa på. Något gott med krassligheten: OS OS dagarna långa, skidor på tvären och nedför. 6.6km, 43,54 minuter, 6.39min/km.

Inga kommentarer: