lördag 27 februari 2010

Lördag

...åter igen och en plaskig sådan. Plusgrader och mkt. av snön på vägarna hade smält bort. Vet inte vad jag ska tycka om det...okej, våren känns närmare, men hellre kallt & torrt än rått, för rått är det, fuktigt, det liksom kryper in i märgen när man är ute och speciellt i Sthlm där jag befann mig på eftermiddagen och kvällen, tittandes på konstutställning, då äldsta har tavlor upphängda på kulturhuset och efteråt på Jensens stekhus för mat och så melodifestival på storbildsskärm på krog men på förmiddagen ute och sprang och det kändes bra. Kände mig stark och kändes som jag skulle kunna utöka mängden men det hinner jag med. Vad kunde det ha varit ute, runt en 2 plus grader, svettigt. Börja springa vanliga korta rundan men vek av och sprang hem till pappa, stanna där och drack två koppar kaffe och prata lite sen sprang jag hem, förbi barndomsvännens hus och ned för Florabacken och så hem. Ute totalt 46.18 min. 6.7 km. Hem till pappa 4.7 km på tiden 32.37 min.

Inga kommentarer: