söndag 21 februari 2010

Visste inte om det skulle vara kallt eller inte

...men hörde att det skulle vara en -14 grader ute i dag och nej, ville inte det. Var ju inställd på att åka skidor i går men så kom detta snöoväder så det blev en innedag och gick inte utanför dörren ens. Men så i dag, ut skulle jag och hitills har jag inte haft problem med att träna i allt för många minusgrader, fast när man var yngre så fick man alltid höra att man skulle undvika att träna om det var för kallt. Varför?...om man inte lider av det, måste googla om det. men nåja, kom ut med musik i öronen. Solen sken och jag sprang, om inte snabbt, var tungt i dag och första biten av löpslingan var inte skottad och man fick parera så man inte skulle ligga ner men större delen av banan var fint skottad och trodde att jag skulle vara ute helt ensam, men nej, en kille som sprang om mig hade tydligen samma tanke om än snabbare fart. 6.17 km, 44.36 minuter och inte kändes det kallt inte.

Inga kommentarer: