måndag 25 maj 2009

9.4 km

...blev det idag på löpturen. 60 minuter, 6,23 min/km. Strålande sol, bortåt 22 grader. Underbart varmt om än att det gick tungt idag. Kanske för att jag hade svårt att somna i natt och att jag endast sov säg två timmar innan det var dags att kliva upp i gryningen och iväg till jobbet. Har ont i vänster knä...men det ger väl med sig. Nu hoppar jag all löpning och tar endast ett kortare röra på benen tur på tors. eller fredag. Har min palestina sjal runt halsen ( i värmen)...rädd? att bli sjuk till helgen, tror att jag kan hålla alla ont i halsen och förkylningar ifrån mig med sjalen. Bör man söka hjälp ;) Kanske sätta sjalen runt knät i stället.
Är taggad!!!!!

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Härligt att du är på G! Och man blir lite småknäpp när man går omkring och tänker att man inte får bli förkyld... man känner liksom krämpor man inte har.