söndag 17 maj 2009

Riv & klumpar i halsen & kanske lite pollenallergi

...veckan lång. Har stått över all träning hela veckan och enbart tagit cykeln korta sträckan till och från jobbet, jobbat och så hem. En lång vecka & en lång tråkig sådan vecka. Idag söndag så tog jag cykeln och cyklade lite på måfå, vädret var vackert och jag kände att jag måste ut lite och kände mig allt annat än vacker och har inte hostat nu men det rev & sved i halsen när jag tog backen sittandes...så det blir ingen träning i morgon heller och sen får jag se hur det känns och låter. Men det är skittråkigt rent ut sagt att inte få träna när man vill. Och för att råda bot i trisstesen...som vanligt när jag har tråkigt...ut på internet och leta löparresor som man kan kombinera med städernas nöjesutbud efteråt...men har inte bokat in nått...ännu.
Men har beställt ...lite grejer som kan var bra att ha.

Inga kommentarer: