tisdag 12 maj 2009

Springa i Helsingfors


...ska jag göra. Ta morgonturer och eftermiddagslöp och kvällsjogg och make Helsinki By Night. Har nu bokat in flyg och X antal nätter på hotell en helg framöver när sommaren är som bäst. Och nu har jag ont i halsen, små klumpar som sitter där och det som man helst av allt skulle vilja göra är att ta en rasp och bara fila å´riva och få bort dem...så nu blir det ingen löpning och jag bara längtar efter att få bege mig ut och springa. Fast det kommer jag att få göra snart också...om inte förr, så åtminstone på Maran. Håller tummarna att klumparna är borta till dess!

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Så du är inte trött efter helgens ultra? Hoppas halsontet försvinner. Och jag blir lite avis på dig som får springa i Helsingfors!

Moder jord sa...

Nej, jag är fortfarande förvånansvärt pigg i kropp och knopp...och det känns Underbart.
Inget att bli avis över :)fast det ska bli kul...och mysigt att få utforska Helsingfors springandes. Och tack,, bort med det onda...usch, inte nu, efter Maran, men inte nu.