lördag 11 oktober 2008

Inför morgondagen

I går när jag kom hem från jobbet så väntade min nummerlapp samt info på köksbordet inför nästa helgs utmaning : Tjur Ruset men först så är det Hässelbyloppet och det i morgon. Har då startnummer 5136. Var och köpte en långärmad funktionströja nu till loppet. Höstligt ute och känner att jag vill ha en tröja med hög krage, iofs så är det inte speciellt hög krage på denna men den satt bra, var snygg och skön och så var den inte dyr alls och så finns det en ficka på bröstet, perfekt för bilnycklar, Mp3:n och lite pengar. Och nu är jag lite orolig, känner mig lite lite krasslig i halsen...vill bara inte bli sjuk. Planer för morgondagen: ta mig runt på under 57 minuter, pers på milen i så fall. Lycka till alla som ska springa i morgon!

Inga kommentarer: