lördag 25 oktober 2008

Löpbandslöpning


Var på badhuset idag. Med mig hade jag lite energikaka och en flaska vatten. Ställde in löpbandet på 6.58 per km, starta Mp3:n och så började jag. Vacker utsikt, typ i fem minuter men sen är ju den detsamma så länge man springer där. Sprang 1.59.34 timmar, 1.7 mil. och för att i en så monoton stund, när det jobbiga eller trista tankarna kommer över en, att då kunna motivera sig att fortsätta, då har man lyckats. Tänkte på 6h i Karlstad, där är det ju en inomhusbana på 200meter. Kan tänka mig att det är samma sak lite grann som ett löpband och då hoppas jag att jag kan motivera mig att fortsätta och fortsätta som en Duracellkanin, hur tråkigt och enahanda det än kanske blir, så jag springer mig runt dessa sex timmar. Spännande att se :) Och nu, är nöjd med passet.
Hässelby IP
Foto:T

Inga kommentarer: