fredag 17 oktober 2008

Åter en dag


Är trött på att besöka doktorer, att behöva vända sig till dem. Nu var det återbesök igen p.g.a blodtrycket, vilket är högt och vilket visade sig vara högt fortfarande. Frågade vad jag kunde göra för att få den bra igen, men hon tycker att jag är så pass vältränad, äter någorlunda nyttigt, dricker måttligt, röker inte etc. etc ...så det kan jag inte påverka mer, så om det visar sig vara högt nästa gång så vill hon ge mig piller. Kaliumprovet visade sig vara för lågt, EKG:n hade hon visat för hjärtdoktorn vilken tycker att det visar vara en vältränad tjej, kvinna, men ska dit när remissen är skickad för ultraljud. Har tagit nytt kaliumprov idag efter besöket, ska dit igen på måndag morgon för urinprov...bla bla bla...är som sagt trött på detta. Men knävecket känns bra och har inte värkt en endaste gång idag, svullnaden känns som den har gått ner, ja inte helt men bra mkt. och imorgon så är det Tjur Ruset, hur bra är inte det :) Står till och med över företagsfesten ikväll, enbart för att vara pigg och alert i leran i morgon. Funderar bara på vad jag ska ha på mig i morgon?!

Mina aktuella löparsskor. Dags att införskaffa nya, börjar bli bra slitna.

Inga kommentarer: