onsdag 29 oktober 2008

Onsdag



Löpbandslöpning blev det igen. Sprang där på bandet och ett tag så kunde jag i ett ögonblicksögonblick befinna mig springandes nere i Florida, längst strandpromenaden...kunde till och med i detta ögonblick få för mig att alla som tränade i lokalen eller sprang på banden bredvid vara människohopen som sprang, gick etc...på promenaden där borta, men det ögonblicket varade inte länge som sagt, men trägen vinner och allt är tillåtet då man springer på ett löpband, nästan allt. Sprang 118minuter, 1.7mil. Nöjd. Och har för den delen aldrig sprungit i Florida, längst en strandpromenad heller för den delen.
Och såg att startlistan finns ute nu på 6h och där står jag med..så nu är det sant att jag ska springa och springa och springa.
Trosa Stadslopp 2008

Foto: Pappa

Inga kommentarer: