lördag 28 februari 2009

Lite info

Två veckor sen jag sprang sist och en vecka sen jag tränade över huvudtaget och 70 dagar kvar till Ultra 50K och den totala summan sprungna mil i februari, 39.8km, vilket är ingenting. Och nu har jag ont i halsen. River riktigt, en stor klump som sitter där och gnager och jag vill bara hosta upp och bort den. Sammafattning av mina två slappa och återhämtande veckor: Har fått så mkt. gjort på hemmaplan och tror nog också att jag gått ner nått kilo istället för tvärtom. Och har faktiskt inte lidit nämnvärt eller inte alls för att jag inte har fått träna och hade tänkt sätta fart med träningen härom dagen, men det var så enkelt att skjuta upp och som sagt nu har jag ont i halsen. Men helt föslappad är jag inte...ännu, har cyklat till jobbet varje dag.

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Kan vara bra med ordentlig paus emellanåt, både för kroppen och knoppen! Jag är också som du att jag går ner i vikt om jag inte tränar, konstigt nog. För mig är det så att maten bara är så god när man tränar och man blir hungrig på riktigt, och då äter mer.

Tack för att du skrev om kommentarerna på min blogg! Borde vara åtgärdat nu.