måndag 16 februari 2009

Spinningpass 1

Ringde igår och bokade in ett spinningpass, då jag ska hoppa löpning ett tag nu och när tiden för passet idag närmade sig kom också latmasken krypandes och kände efter om jag inte borde vila, är jag inte lite sjuk, host kanske, så jag tog telefonen och ringde badhuset ett x antal ggr utan att komma fram, för att avboka passet och ta ett i morgon istället, men ingen som svara, så det var bara att besluta sig för att byta om och åka iväg. Så det gjorde jag. Träna lite styrka innan i maskinerna men först uppvärmn. på cykel 5 minuter, mage 3x12, chins-ups 3x10, armar, axlar, bröst 3x10, sittande armhävn. 3x10 och så lite sit-ups på pilatesboll och så började passet. Spinning i 1 timme, varav 10 minuter var stretch. Helt okej träning. Bokade in ett nytt pass tills imorgon...får se om latmasken återvänder då. Men iofs så har jag ont i nacken och huvudet efter Råsta Runt..så lite sant är det ju ;)

Inga kommentarer: