lördag 28 mars 2009

Ultra 50K om sex veckor

...och därefter tre veckor till Sthlm Marathon och jag känner mig inte hundra och jag känner mig inte sjuk heller, mer än att jag har ont i bröstet med en obehagskänsla, tredje dagen nu och så en krånglande magen, vilket troligen är orsaken till bröstonda ooch så som igår, frös som en hund tills jag hoppade ner i badet och blev varm och på kvällen lite whiskey vilket gör en varm också. Hoppar träning även idag och hoppas att jag återkommer till att vara mitt vanliga jag om inte i morgon så så fort som möjligt. Känner att jag kommer vara lika oförberedd till Ultra som jag var till Sthlm förra året om jag inte kan komma upp i längre km doser innan.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Det är Lidingö ultra då eller hur? Häftigt! Vet inte om jag vågar mig på nåt sånt vågat ännu, men det finns ett visst sug :) .

Anonym sa...

Japp och du vågar :) Med din fina marathondebut så klarar du Ultran hur enkelt som helst...Spring och anmäl dig Bums :)