måndag 30 mars 2009

SÖDERTÄLJE DUATHLON

Har nu anmält mig till Södertälje Duathlon tävling som går den 2:ndre maj. Det blir 5km löpning först och så byter man till cykel 20km och så åter igen löpning 2.5km och så ska man vara i mål...och förhoppningsvis på hyfsad tid. Blir min premiär i Duathlon sammanhang, men nu se till att jag blir helt kry först så att jag kan träna lite också. Det som är kul när man tränar eller borde träna, det är detta att kunna sitta eller ligga för den delen också och drömma och fantisera och planera allt man vill göra och ställa upp i...man blir så upprymd, glad och tror sig vara relativt bra tills sanningens ögonblick är inne och allt inte var så lätt och man har fått slita hund och man är antingen bubblande glad över sin prestation eller så är man besviken till en början men vilket till slut vänder och blir något positivt. Och så tänker man efteråt att, nästa år, då ska jag vara bättre förberedd, bättre tränad...säg är det inte ett härligt liv man har, fullt med möjligheter :)

Inga kommentarer: