onsdag 3 juni 2009

Magmun/säck, magsår

...eller vad nu doktorn sa. Bokade läkartid i morse och fick tid lite senare och har nu varit där då magbesvären sitter i och även då jag inte anstränger mig. Öm och har ont mitt på bröstet, precis under revbenens slut, mellangärdet kanske det kallas...jag och kroppen, noll koll, likaså nu vad läkarn sa om att det var något om magmunnen/säcken, magsår osv. och fick hämta ut recept och börja käka dessa tabletter på en gång och om de hjälper så ska besvären minska och försvinna ganska snart, ett par dagar. Annars så blir det gastropi och ultraljudsundersökning. Hoppas på tabletterna...har revanchlustnad och det inom snar framtid, men då utan magbesvär.

2 kommentarer:

Fredrika sa...

:(( Det låter inte alls bra :/ Bra att du kollade upp det! Och vet du???? Ta det lugnt istället för att vara ilsken på en lat son som inte går upp på mornarna!!! Och stressa inte i onödan. P U S S <3

Anonym sa...

*s* ...du har de mest genialiska lösningarna på allt...tycker du att jag ska sluta bry mig om disken också i forts. eller ;)

<3 Puss