måndag 14 september 2009

Sovit större delen av dagen

...och minns inte när jag har sovit så här mkt . som idag. Haft s*tans ont även idag. Knaprat också en hel del alvedon har man gjort. Ingen feber så lite orolig så inte det gamla börjat spöka igen. Hoppas att det bara är ett skov som kom och gick över fort som den. Haft svårt att sätta mig upp och resa från sittande till stående...aj, säger jag bara. Och av erfarenhet, aldrig bra att inte röra på sig, faktiskt det bästa som finns men när orken tryter och man känner sig allmänt hängig, så är sova det bästa som finns och att äta...massor. Finns egentligen inte så mkt. mer man kan göra eller orka. Men någon flunsa verkar det inte vara, eftersom jag inte har några sådana symtom såsom feber, halskänningar etc. Och hur blev det med två mila idag? Fick tyvärr ringa och ge återbud. Och nu när jag börjat komma igång och det har gått bättre och snabbare med löpningen. Nåja, kommer fler tillfällen.

Inga kommentarer: