söndag 28 mars 2010

Vakna vid 08.15

...klev upp och åt en tallrik med flingor. Tog det lite lugnt efteråt och klädde så på mig joggingkläderna och stack iväg ut. Kändes konstig i nacken med en gång...hade jag den lite bakåtlutad så kändes den inte av, sträckte jag på den och försökte hålla den normalt så gjorde det ont...men jag körde på och sprang. Vek av från den ordinarie korta rundan och tänkte att om jag kör åt det hållet jag tänkte mig så skulle vyerna vara lite annorlunda jämfört med hur det varit på sistone och så kanske jag får ihop en lite längre sträcka än vanligt. Vyerna var annorlunda men sträckan blev inte längre. Kom hem och stretchade ut ordentligt i stort sett hela kroppen och ner i badet. Efteråt på 1-års kalas hos lilla L. 6.46km, 41.39minuter, 6.27min/km. Och hade ont i nacken efteråt...och en litelite känsla av att rygg och nacke ville dra sig bakåt.

Inga kommentarer: