fredag 14 november 2008

9.12 km 59.52 minuter 6.34min/km

Nya skor på fötterna borde ha fått mig att flyga fram på passet, men inte...Nej, oavsett skor, så var och är det tungt...kommer inte in i andra andningen, utan kluffsar runt och allt bara känns så tungt. Skönt väder iaf. 6grader. Mulet. Skorna kändes sköna om än lite tunga...inga eller lite känning i knät. Sprang 9.12 km 59.52 minuter.

Kanske ska köra matintaget här också...väger nu alldeles för mkt. och har lätt för mig att stoppa in allt onyttigt jag är sugen på...så fr.o.m nu. Min matkonsumtion plus onyttigheter här och låt oss säga 2 veckor framöver. Dagsvikt~67.8kg, se om jag är tillräckligt sporrad av att låta bli godsakerna nu och bara äta som man ska och kanske tappa en två kilo dessa veckor?!

Frukost: Flingor, lite russin, filmjölk
Mellis: Litet pkt. russin

Mumsmums?! till kaffet Inte så bra...kanske

Inga kommentarer: