tisdag 18 november 2008

Mörker körning



Tog mig ut i regnet. Det vräkte inte ner, mer duggregn hela tiden. Mörkt. 3,5 - 4 grader. Friskt. Skönt. Nöjd. Önskar bara att det kunde ha varit ljusare så rundan kunde ha blivit längre. Kändes mkt. bättre i dag än på länge, lättare om inte lättast. 9 Km 63 minuter 7 min/km. Funderar på årets sista långpass den 28 december som Team Fakta arrangerar på runt 63km...sugen på att testa. Låter funderandet vara tills det är dags och låta dagsformen samt vädret avgöra om jag ska delta eller ej.
Hjo, sommaren 2008
Ett charmigt hus som jag bara gilla.
Lite Pippi Långstrump känsla över det.


1 kommentar:

Fredrika sa...

Idag snöar det för fulla muggar, och här sitter jag i ödeskolan och väntar på att min mor ska hämta mig om prick
0 min :)

KÖR LUGNT.
<3