söndag 19 april 2009

Nya löparkläder


En skrikrosa & en svart funktions t-shirt och så ett par capri Nike FIT löpartights till min nya garderob blev det idag...Och måste ju försöka synas mer på Maran, så nära och kära uppfattar mig bland alla de andra tusen å tusen löpare, därav den skrikiga rosa. Förra året körde jag i en vanlig vit urtvättad t-shirt, knappt att jag såg mig själv då, men vågade inget annat...lite vidskeplig där. Men till Ultran så blir det nog enbart helsvart eller så svarta tightsen å´vit funktionströja...om det blir fint väder vill säga och varmt. Och om det skulle vara så viktigt det här med kläder, vad man har på sig när man svettas och har sig, japp det är det, ibland. Man ska trivas och känna sig bekväm...det är viktigt, men sen om det är nytt eller gammalt spelar mindre roll...men alltid kul med nått nytt eller?

Inga kommentarer: