söndag 5 april 2009

Söndag igen & Nautilusträning

Vakna sent, blev iofs väckt, annars så hade jag nog sovit bort hela söndan. Gick upp, igenmurade ögon och satte igång att göra en kopp te & rostade mackor till det. Surfa sedan på nätet lite och sedan stack jag iväg med bilen till badet. Skillnad på väder idag, blöta gator av regn som kommit men som jag inte har uppfattat, grått och enbart 7 grader. Börja med uppvärmning cykel 5min, därefter styrketräning 15 minuter och efter det löpbandslöpning 2.25 km, 15 minuter. Fortsatte sedan att köra trappmaskin i 20 minuter och så 1 mil cykel på 24.14 minuter. Avrunda allt med stretch och armhävningar och så dusch och bastu och känner mig en aning trött nu. Dags att sätta igång med maten strax och apropå det, fredagens midddag, Mmm, säger jag angående Vita chokladpanacottan, samt rostbiffen, det övriga nja...

Inga kommentarer: