tisdag 30 december 2008

Lite tempo och fartlek


Var ute på förmiddagen och sprang. Hade lite högre tempo kändes det som samt körde lite fartlek under själva löpet. Kändes bra, kändes lätt. Körde med nya Reebok JP Runner på fötterna. -4 grader. Skön tur, skönt löp. 6.17 km, 38.08 minuter 6.11 min/km.

Benny Guldfot, älskad serie i Buster när jag var liten och när jag spelade fotboll...Ville vara som Benny och ville ha likadana fotbollskor som Benny hade, men fick aldrig sådana. Skorna som gjorde Benny till den han var, en dribbler utan dess like.

2 kommentarer:

BlackDog production. sa...

Så, du läste oxå Benny Guldfot. Kul....men du, jag var honom, det måste ha varit så, tyckte jag iallafall.

Gott Nytt på dig.

doc

Moder jord sa...

Okej, om du var Benny, då var jag Ralf Edström...nåja, kanske inte men hade i allafall likadan landslagströja, om så en kopia men i allafall.

Gott Nytt År!

Ultra