lördag 13 december 2008

Lucia

Tänkte så här att jag åker iväg till badhuset, vilket jag gjorde, tränar styrka lite grann och så löper jag lite och så tar jag en löptur i morgon, utomhus. Men nu efteråt så har jag lovat att sticka iväg och vara sällskap på en julklappsrunda med min äldsta, så jag hinner nog inte med löpturen i morgon, vi får se, så dagens pass får jag ta och räkna in som pass 3 denna vecka, träna inför Sthlm Marathon, trots att jag sprang på löpband. Börja med 2x15 vader, 3x12 mage, 1x12 mage var sida, 3x12 lår, 2x12 utsida lår? 2x12 insida lår, 1x12 axlar, armar. Sedan ner till löpbanden, ställde in löpbandet på 90 minuter och började så...avverkade 13.4 km, 6.43 min/km. Enligt sthlm Marathon träning schemat: Lätt distanslöpning 7 km 47-49 minuter. Efteråt stretch och så 2x12 armhävningar stående på knä samt 1x10 tåhävning varje vad på tröskel.

Inga kommentarer: