lördag 20 december 2008

Nu börjar den efterlängtade julledigheten

Tänkte igår att nu när jag kommer vara ledig så pass mkt. som jag ska vara så ska jag försöka lägga upp ett träningsschema och funderade eller snarare bokade inne i min skalle att fr.o.m idag lördag så blir det två pass per dag fram till julafton, men redan efter dagens första pass så...näe har inte det där satan i gatan som krävs för att fullfölja mitt eget planerade träningsschema. Kände att ett pass till denna dag om det är lika tungt som det var i morse så kommer det att avskräcka mig resten av om mitt löparliv. Förstår det inte, det var så tungt i morse igen som ja, jag vet inte, kändes i kroppen som den var dagen efter, att den varit ute och druckit en massa alkhol igår och slagit klackarna i taket fram till småtimmarna, vilket den nu inte var, men så kändes det och ingen spring i benen, ingen svikt, ingeting. Sprang 6.17 km, 39,50 minuter. Grått, lättlättt regn som knappt kändes och + 4 grader.

Inga kommentarer: