tisdag 2 december 2008

Grått & trist som vädret


Var på badhuset idag...tränade lite styrketräning, tog emot och var inte alls skoj när jag höll på. Efteråt simma, men det var också precis som med styrketräningen...tråkigt. kanske beror det inte på träningen, kanske beror det på allt runt omkring som sker..i mitt liv.....vet inte, men som sagt, tråkigt och det är väl då man ska fortsätta att mala på och inte ge upp och försökte verkligen..om inte tillräckligt. Mage 3x10 (70) 1x10 varje sida mage (70) Vader 4x15 (41) Rygg armar 3x10 (70) Rygg axlar 1x12 Lår 3x10 (50) och så hantlar sittandes 6kg 1x10. Simma med microvila efter varje 25:ing. Simma 35 minuter, 750 meter = 30 längder.
Längtar efter dagens chokladbit.

3 kommentarer:

Fredrika sa...

Mor mor i stugan!
Duktig du är som tränar fast det tar emot.
Själv ger jag typ upp på direkten...vilket inte alls är särskilt bra!

Men vet du vad, i helgen tänkte jag stanna hemma.
Vad sägs som att ha en myskväll på lördag?
Pusss .
love u

Moder jord sa...

..Mmm mysigt. Kan hyra film. Älskar Dig <3

Fredrika sa...

JIPPI.
jo. men inte mamma mia! Den orkar jag nog inte se :P

Du skulle sakna mig om jag var borta en natt...så du borde ha saknat mig inatt!
PUSSSS