tisdag 13 januari 2009

Aaahh!!

Var återigen på badet och hade gott om tid och stoppa i tillräckligt med pengar för p-biljetten och hade tänkt springa långt och länge...men dessa pissljumskar krånglar, så om det finns någon här ute som läser detta..har du, ni några tips på vad jag ska göra med ljumskarna, stretcha dem osv...Stretchar dem men har bara två , typ tre sätt att göra det på, kanske finns det fler. Så tips tas tacksamt emot och andra förslag på hur jag ska få ljumskarna fit for fight.Nåja, började träna, stretcha först som vanligt sen en liten promenad och sedan sprang jag 5 km, 35,45 minuter, därefter lite stretch och skulle fortsätta, blev bara ytterligare 1 km, 7.03 minuter och därefter så tänkte jag ge upp men började gå, gick 3.07 km, 30 minuter, 9.46min/km och sen så kändes ljumskarna varma och okej men lusten till att springa hade avtagit men gjorde ett litet försök och sprang 2km, 12.03 minuter, 6.02min/km. Pissljumskar säger jag bara. 67.2kg

2 kommentarer:

BlackDog production. sa...

Trist med ljumskarna.
Har ingen kur mot det.
Stretcha o vila brukar
va ett bra recept. Ska
kolla med mina hockey-
polare vad de brukar
göra.

Kul att du gillar mitt
kök. Kaffet puttrar om
du kommer förbi nån
dag.

Må bättre!!

doc

Moder jord sa...

Hej doc!

Tack för kaffebjudning. Och visst är det trist, att saker och ting kommer emellan det man helst av allt vill göra, men nu är det så...och aaahh, pissljumskar, så less på dem.

Hur har det gått med jobbgrejen? Hört något?

Skön fredag på dig!

Ultra