måndag 19 januari 2009

Nålar, örter & magi

Till vänster, en typ liknande tigerbalsam 3 ggr om dagen, 5 droppar på vardera lår, ljumske och smörja in.

Typ av kosttillskott, bra för cirkulationen m.m 3 ggr x5 ml per dag i 25 dagar.


Magnesium för musklerna, 1 tablett dagligen i 3 1/2 månad, lagom till solen kommer fram. Och som ni kanske har förstått, så har jag varit hos Dr. Kinesiskan. Fått akupunktur, värme och massage på ljumskar och lår. Och det som gör att jag tror och litar på vissa, läkare, naprapater, likt jag gör med denna henne är att: de lovar; du kan springa om två veckor, denna vetskap eller tro på sina behandlingar gör att jag också tror och litar på den.Och det kändes om inte gudomligt, hur det nu känns, men det kändes bra mjukt i ljumskarna efter behandligen. Och som hon försökte förklara, mycket kramp i ljumske, muskler ligger i kläm och du ta magnesium för musklerna eftersom det inte finns sol nu, de behöver magnesium och du ta örter, de hjälpa musklerna, inte krampa så, hjälpa blodcirkulationen och dessa droppar, smörja in ljumskar och lår, har samma effekt som Tigerbalsam. Och nu har jag ett örtplåster på höger ljumske och en andra och sista behandliing på fredag. So I belive in her and I belive in me and I belive in 6 hours in Karlstad.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Verkar ju ha varit bra besök bland nålarna. Oj, denna smörja kanske skulle vara något för mig också då jag ska åka längdskidor nästa veckoslut. Finns den att få tag på ngn annan stans också?

BlackDog production. sa...

我相信你!