fredag 23 januari 2009

Andra omgången akupunktur

Var hos Dr. Akupunkturskan och fick min andra behandling på och av ljumskarna. Nålar med tillförd ström och värmelampa och skulle ha kunnat bott där på britsen, så skönt var det efter ett tag, men inte på direkten när hon trycker dit nålarna, vissa gör Ont andra inte. Hon påpeka att ryggraden var sned och att jag belastar det ben vars ljumske jag fortfarande har ont i. Fick även sträcka ut tungan, vilket jag inte villigt ville egentligen,efter en hel dag utan att ha borstat vare sig tänder eller det nämnda, tungan. Men gjorde som hon sa och hon kika på den och sa att jag var stressad. Och så fråga hon om jag drack örterna, vilket jag gör. Urk! Och så tillbaka på torsdag nästa vecka, två dar innan själva loppet. Och hade planerat att åka och träna efteråt, men så satte hon dit dessa stora plåster på
tre ställen på låret, med örter på och vilka doftar gott och vilka ska sitta kvar tills i morgon till samma tid och så fick jag två med mig hem som jag ska sätta på de 2 värsta ställena på låret på måndag, så det blir ingen träning idag, utan den får jag ta i morgon. P.s kommer att bli ett tungt lopp, detta Karlstad...minns knappt hur eller när jag sprang sist, usch. Och idag, dag2 = 2 armhävningar i armhävningsutmaningen. ( dag 3= 3 armhävn, dag 4, 4st osv).

Inga kommentarer: