fredag 16 januari 2009

Fredag idag


...och ännu en dag med träningsfrånvaro. Bokade in naprapatbesök nu på morgonen och avboka den tid som var ställd till måndagen. Var där och hon, naprapaten koncentrera sig dessa 45 minuter åt mina ljumskar, fick el-stimulans och sedan vanlig behandling ovanpå det. Och jag fortsätter med fillingar och smörjer in ljumskarna med tigerbalsam och allehanda värmestimulerande krämer och så får jag hoppas att det ger med sig. Har bokat in en ny tid till dagen innan själva 6h loppet. Skulle kunna gå på fler behandlingar men det suger i ekonomin, 460 spänn för ett besök. Och så tyckte hon att jag skulle gå tillbaka till Runners Store och klaga på inläggen och kanske gör jag det...ser om de kan justera dem på nått sätt.
Hon e´min. Foto MG & Min har trixat med fotot

1 kommentar:

Fredrika sa...

gullig du är mor :D <3