fredag 9 januari 2009

Åter igen en fredag och åter igen löpbandslöpning


... på badet. Ingen kö vid löpbanden, utan man kunde springa på utan att känna sig stressad. Ställde in bandet på max, 99 minut men var tvungen att avbryta och gå på damernas efter 2 km men sen tillbaka igen till bandet och börja om och sprang nu 11 km...men kass mage som protestera och krampa något förfärligt ett tag. Men nöjd med passet. 13 km, 95.30 miuter, 7.21 min/km.

Har kopierat min yngste, Rut´s nyårslöften....kan vara bra att ha...till hands, och då menar jag punkt 2 & 3 ifa vi kommer in på dessa samtalsämnen i framtiden, detta år.
Mina nyårslöften
>Avsluta relationer i god tid så att jag inte sårar andra. (Är proffs på att såra och låta saker & ting bara glida tills det säger KRASH)
>Aldrig mer dricka ren sprit (Mor, du borde vara stolt över din dotter som inser på egen hand att sånt är farligt)
>Aldrig mer röka
>Slutföra tankar och beslut som jag vill nå (inte vara lat och ta genvägar)
>Slutligen - Få långt hår, iaf till axlarna!

Inga kommentarer: