söndag 11 januari 2009

Plocka ner julen idag men först...



....som tåget kört över en under natten och under gårdagen och en tid tillbaka. Sms:a min naprapat, kiropraktor igår, M på Axa som hjälpte mig inför Sthlm Marathon 2008 då så att jag kunde ställa upp. Hon justera och fixa min kropp så att både den och jag blev glada och nu har jag sms:at henne igen för att se om hon har tid och möjlighet att hjälpa mig igen...skulle behöva en ordentlig genomkörare av kroppen och några behandlingar så att den blir fit for fight igen, men till dess och om hon kan hjälpa mig; var på badet i morse med en fruktansvärd huvudvärk i viss hållning, tränade styrka i 20 minuter, därefter stretch och så löpbandslöpning 20 minuter, 3.07 minuter, 6.31 min/km och så ordentlig stretch efteråt och så bastu på det. Har i år sprungit 52.8 km hitills, en bättring från förra året då jag i januari kom till en summa av 37.8 km under hela månaden. Hoppas M hör av sig, vore bra och skönt innan Karlstad 6h.

Inga kommentarer: