torsdag 15 januari 2009

Onsdag igår


...och var på badet och träna. Tränade styrka, 3x12 varje övning, mage, lår, vader, rygg armar axlar, bröst armar och sen ner till löpbanden. Tänkte att jag promenerar mig riktigt varm så kanske löpningen och ljumskarna funkar bättre, men nej och jag tappa lusten någonstans där när jag försökte springa och ljumskarna gjorde sig påminda. Gick på löpbandet 3.2 km, 31.40 minuter, 9.54 min/km. Och innan själva träningen, lugn pratpromenad med barndomsvännen M i 6.61 km. Inför natten, smorde in ljumskarna med Tigerbalsam och långfilsingar på, nu på morgonen liniment och långfilsingar på...kanske hjälper det lite...hoppas och maila arrangören för Råsta runt 2009 igår kväll, skrev att jag vill vara med...men nu pissljumskar, vill bli kvitt problemet med dem. Så jag hoppar all träning idag...vilar ljumskarna.

Jag som Southpark gubbe... inspirerad av fröken RUT. http://gelwax.blogspot.com/

Inga kommentarer: